fbpx

Pogoji poslovanja na spletni strani www.mariposacoffeeroasters.si

1. Uvod

Splošni pogoji spletne trgovine mariposacoffeeroasters.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino mariposacoffeeroasters.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Mariposa, praženje kave, Klemen Maček s.p., Miklošičeva ulica 4c, 1230 Domžale, matična številka: 7153244000, davčna številka: SI34341579, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja(v nadaljevanju tudi prodajalec ali KMG).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine mariposacoffeeroasters.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med KMG in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe Klemen Maček s.p..

Dostopnost informacij

Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

2. Splošno

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih Klemen Maček s.p..

Vse vsebine, objavljene na www.mariposacoffeeroasters.si, so last KMG in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene. Brez dovoljenja KMG, se jih ne sme kopirati, razmnoževati ali distribuirati na kakršen koli drug način.

KMG, si pridržuje pravico do sprememb vsebin, objavljenih na spletni strani www.mariposacoffeeroasters.si.

3. Naročanje blaga in storitev

V spletni trgovini www.mariposacoffeeroasters.si lahko blago in storitve naročite na naslednji način: Preko obrazca-naročilnice v spletni trgovini.

Pri naročilu preko obrazca na spletni strani je obvezna navedba telefonske številke in email naslov, kamor vas bomo lahko brezplačno obveščali o poteku naročila (vsi prejeti SMSi so za vas brezplačni). Glede odstopa od naročila glejte točko 8.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku KMG. Kupoprodajna pogodba je kupcu dostopna na njegovo zahtevo.

4. Cene in akcijske ponudbe

Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd.

Vse cene navedene na spletni strani so izražene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo KMG kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

5. Načini plačila

Naročeno blago in storitve lahko plačate na naslednje načine:

  • z nakazilom na račun KMG po ponudbi/predračunu**
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro)*
  • Na obroke preko Grenkeleasing d.o.o. (velja za zneske nad 500 €). Za sklenitev nakupa na obroke nam pišite na info@mariposacoffeeroasters.si, da vam lahko posredujemo dokumentacijo.

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun KMG po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na info@mariposacoffeeroasters.si za kreditiranje kartice ali vračila

Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo KMG.

Promocijske kode

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. 

V primeru, da kupec izkoristi promocijsko kodo, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, ali se pošiljka med transportom poškoduje, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba promocijske kode:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V istem koraku je na vrhu izpisano: Imate kupon? Kliknite tukaj za vnos kode, in v polje Koda kupona in vpišite promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb Unovči kupon.
  • V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).
  • Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode za popust.
  • V primeru, da želite poleg promocijske kode izkoristiti tudi kodo za popust, število kod ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov. Različne kode istočasno vnesite v polje Koda kupona in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Unovči kupon.
  • Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila – Povzetek naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  • Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

6. Izdaja računa

KMG po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje eračun na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

7. Postopek nakupa

Nakup na vseh spletnih straneh podjetja KMG izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.

  • Izbira artikla: V obrazcu za naročilo izberete ustrezen izdelek oz. količino, ki jo želite naročiti. Pred klikom na gumb za naročilo so vam na spletni strani vedno dostopni podatki o izdelku, ki ga naročate.
  • Nadaljujete s klikom nadaljuj na blagajno, kjer vpišete vaše podatke in se odločite za način plačila.
  • Potrditev naročila: Ko oddate naročilo boste preusmerjeni na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na vpisani e-mail naslov dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki glede vrste izdelka, količine, končne cene in datuma dostave.
  • Preklic naročila: Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče. KMG ob prejemu potrditve o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost dobave. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na info@mariposacoffeeroasters.si, ki ga je prejel ob naročilu oz. pokliče na telefonsko številko 041 299 275.
  • Odpošiljanje: KMG v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja.

Izdelki, ki so na zalogi bodo poslani najkasneje v treh delovnih dneh od datuma plačila. V primeru, da je naročilo na delovni dan izvedeno do 12 ure, pošiljko odpošljemo naslednji delovni dan.

Za izdelke, ki niso na zalogi je rok dobave do 30 delovnih dni od dneva prejetega plačila. V kolikor v tem času izdelkov še zmeraj ne prejmete, ste upravičeni do povračila vplačanega zneska od odstopa od kupoprodajne pogodbe brez dodatnih stroškov.

Za artikle iz kategorije “PROFESIONALNI APARATI ZA PRIPRAVO KAVE IN KAVNI MLINI” je dobava 8 do 10 tednov od dneva plačila.

Naročilo je možno spremeniti preko elektronskega sporočila info@mariposacoffeeroasters.si.

8. Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da se pri naročilu izpolni “Naziv podjetja” in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja KMG, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev nas kontaktirajte na info@mariposacoffeeroasters.si.

Spletna trgovina KMG pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro)
  • nakup na obroke preko Grenkeleasing d.o.o., Verovškova ulica 64a, 1000 Ljubljana.
  • odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).

Za spletna naročila majhnih paketov nad 199,99 € in velikih paketov nad 499,99 € je dostava brezplačna.

Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, GLS in DHL, ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču) po obvestilu o odpremi.

Za vsa naročila artiklov iz kategorije “PROFESIONALNI APARATI ZA PRIPRAVO KAVE IN KAVNI MLINI” se poštnina zaračuna ob posebej pred odpošiljanjem naročenih artiklov.

9. Pridržek lastninske pravice

Pridržujemo si lastninsko pravico na prodanem blagu in storitvah in ostanejo last podjetja KMG tudi potem, ko so vam izročeni, vse dokler kupnine zanje ne plačate v celoti.

10. Odstop od pogodbe in vračilo blaga

Naročilo blaga in storitev lahko kadarkoli, pred potrditvijo naročila, prekličete.

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (elektronski naslov: info@mariposacoffeeroasters.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket). Blago je treba vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).  Obrazec za odstop od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  • digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun).

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Pravico do odstopa od pogodbe natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobno 43.č člen in 43.d člen).

Vračajočemu blagu mora biti priložena kopija računa ter vaši osebni podatki skupaj s številko osebnega bančnega računa, kamor vam vrnemo denar.

Če blago/storitve ne delujejo pravilno ali ne delujejo v skladu z vašimi pričakovanji, nam pišite preko obrazca za kontakt ali pošljite sporočilo na info@mariposacoffeeroasters.si. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi blaga/storitev in poškodbam samega blaga ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne osebno ali po pošti na naslov podjetja: KMG Klemen Maček s.p., Pokopališka ulica 1, 1000 Ljubljana ali na naslov prevzemnega mesta Mariposa Specialty Coffee Shop, Kotnikova ulica 5, 1000 Ljubljana

11. Garancija in uveljavljanje stvarne napake

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja tu.

Če informacije o garanciji na spletni strani ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira KMG, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Najhitrejši način uveljavljanja reklamacije je neposredno pri pooblaščenem serviserju. Pooblaščeni serviser je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga.

Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Stvarna napaka

Kot potrošnik imate pravico, da uveljavljate svoje pravice iz naslova stvarne napake ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki).

Napaka na izdelku je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:

  • Odpravo napake
  • Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • Zamenjavo blaga
  • Vračilo plačanega zneska

Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čim prej kontaktirajte na telefonsko številko 041 299 275 ali info@mariposacoffeeroasters.si in priložite vaš račun ali številko naročila. V najkrajšem možnem času vam bomo ponudili zamenjavo artikla ali možnost za vračilo kupnine.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.

Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora podjetje v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor.

Pravico uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje od 37. člena naprej).

12. Spremembe naročila

Za spremembe pri naročilu ali preklic naročila nas lahko pokličete na 041 299 275 ali nam pišete na info@mariposacoffeeroasters.si.

Sprememba artiklov iz naročila
  • Če ste v okviru enega naročila naročili več artiklov, prekličete le neželeni artikel. Želeni model artikla nato naročite znova – z oddajo novega spletnega naročila. Preostali del prvotnega naročila ostane veljaven. Rešitev je primerna le, ko gre za osebni prevzem artiklov, sicer bi morali dvakrat plačati stroške dostave.
  • Druga možnost, ki jo imate, je preklic naročila v celoti in ponovno naročilo vseh artiklov.
Sprememba načina plačila

Sprememba načina plačila po oddanem naročilu je možna v primerih, ko je bil izbran način plačila s kartico preko spleta ali po predračunu (in v nobenem od teh primerov še ni bilo plačano). V tem primeru lahko zahtevate spremembo načina plačila na gotovino. V ostalih primerih pa je potrebno naročilo preklicati in oddati novo.

Sprememba datuma in načina dostave

Načina dostave pri oddanem naročilu žal ne morete spreminjati. To pomeni, da je potrebo naročilo preklicati in oddati novo.

Če vam dogovorjeni datum dostave ne ustreza (o datumu dostave obveščamo stranke s SMS sporočilom ali po elektronski pošti), nam lahko pišete na info@mariposacoffeeroasters.si in se dogovorite za drug datum dostave.

13. Dostava in dobava artiklov

Naša pogodbena partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije sta Pošta Slovenije in GLS, vendar si KMG pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

V kolikor pri oddanem naročilu nimamo vseh artiklov na zalogi lahko izberete delno dostavo. Pri delni dostavi vam bomo naročilo razdelili na več pošiljk. Artikle, ki so na zalogi, bomo poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. V kolikor se odločite za delno dostavo vam bomo strošek dostave zaračunali za vsako pošiljko posebej.

Pošiljko lahko prevzamete osebno ali pa jo v vašem imenu prevzame pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik.

Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam bo Pošta Slovenije poslala sporočilo z navodili, kje lahko paket prevzamete oz. koga lahko kontaktirate, da vam paket ponovno dostavijo. Prav tako se lahko za nov termin dostave po telefonu dogovorite z dostavljavcem GLS-a.

Račun za vaše naročilo boste prejeli v roku 24 ur na vaš e-mail naslov s katerim ste oddali spletno naročilo.

KMG si pridržuje pravico, da zaradi različnih rokov dobave artiklov v naročilu, naročilo razdeli v več pošiljk. Naročene artikle vam v tem primeru dostavimo posamično v več pošiljkah.

Strošek dostave

Tabela stroškov dostave in osebnega prevzema je odvisen od velikosti paketa.

  • Pošta Slovenije
  • teža do 1 kg
  • teža od 1 kg do 2 kg
  • teža od 2 kg do 5 kg
  • teža od 5 kg do 10 kg
  • teža od 10 kg do 15 kg
  • teža od 15 kg do 20 kg
  • teža od 20 kg do 25 kg
  • teža od 25 kg do 30 kg
  • teža od 30 kg do 40 kg
  • teža od 40 kg do 50 kg
  • Pošta Slovenije
  • 3,50 €
  • 4,50 €
  • 5,94 €
  • 7,17 €
  • 8,4 €
  • 9,54 €
  • 10,99 €
  • 12,53 €
  • 14,55 €
  • 16,98 €
  • GLS
  • 4,50 €
  • 4,50 €
  • 4,50 €
  • 4,90 €
  • 4,90 €
  • 5,00 €
  • 5,50 €
  • 5,50 €
  • 6,00 €
  • /

O ceni dostave boste natančno seznanjeni v procesu oddaje spletnega naročila.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Enako seveda velja tudi za dostavno službo GLS. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljavec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte, lahko pa jih pokličete, da vam pošiljko ponovno brezplačno dostavijo.

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih oz. nedobavljivih artiklih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

V kolikor vas ni bilo na naslovu za dostavo in ste prejeli obvestilo, da vas pošiljka čaka na pošti, lahko kontaktirate naslovno pošto, ki vam pošiljko ponovno brezplačno dostavi.

Za artikle, ki jih imamo na zalogi je dostava večinoma že naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku petih delovnih dni.

Za artikle, ki jih nimamo na zalogi nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo, a jih ponavadi dobavimo v 14 dneh.

13.1. POSEBNI POGOJI ZA DOSTAVO KAVE 

Ker želimo zagotoviti najvišjo kakovost in kvaliteto se vsa kavo praži po naročilu. To pomeni, da do vsakega petka zbiramo naročila in nato prihodnji teden kavo spražimo.

Da pražena kava pride do vas čim bolj sveža, jo odpošljemo najkasneje drugi dan po praženju. To je naša obljuba in zaveza za kakovost.

14. Odgovornost

Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, podjetje KMG ne odgovarja. Prav tako zaposleni v centru za pomoč uporabnikom spletne trgovine KMG niso pristojni za osebno reševanje morebitnih težav glede uporabe blaga/storitev.

Podjetje KMG, ni odgovorno za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani www.mariposacoffeeroasters.si, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.

Podjetje KMG, si pridržuje pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih podjetje KMG ne bi pristala na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.

Komunikacija poteka izključno preko spletne strani in elektronske pošte.

14. Varovanje osebnih podatkov

KMG se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete na strani Varovanje osebnih podatkov. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan KMG posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan KMG obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

15. Pritožbe in spori

Podjetje KMG spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje KMG se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe lahko oddate pisno po elektronski pošti na naslov: info@mariposacoffeeroasters.si. Podjetje bo v treh delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka.

Podjetje KMG si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor se morebitni spori ne rešijo sporazumno je za njihovo reševanje pristojno sodišče v Domžalah.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje KMG, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Podatki o podjetju:

Mariposa, praženje kave , Klemen Maček s.p.
Miklošičeva ulica 4c
1230 Domžale

Matična številka: 7153244000
ID za DDV: SI34341579 (zavezanec za plačilo davka)

Transakcijski račun pri NLB d.d., št: SI56 0201 9026 2164 238

Registrski organ: AJPES, izpostava Ljubljana

Pogoji poslovanja so bili posodobljeni 02. 05. 2020.